الجمعة، 29 أكتوبر 2010

انا كوافيرة ومستعده لكم يا بنات ستاردول




وهذي الصورة لبنت مش حلوة بس بعد ما اسويها اخليها احلى للي سوبر والي مو سوبر حتى لو انتي ما عندك ميج اب ولا مجوهرات اقدر اخلي دولتك حلوة وانا مش سراقة والحمد لله انا سوبر وليش اسرق دول حد المهم
لو محتارة لنفسك كيف تكوني حلوة بستاردول نفسك تكوني من ملكات الجمال في ستار دول
عندك حفلة او مناسبة ونفسك تكوني احلي بنت
انا بجمل بنات في ستار دول وبدون اي مقابل سوي انك تعطيني رقمك السري وتاكدي انك في ايد امنة
وعلشان ما يحصل مشاكل اتبعي الخطوات الاتية

تاكدي اني اتعامل معكي بامان والله علي ما اقوله شهيد
لازم بعد ما انا اجملك تغيري رقمك السري للامان فقط
وتاكدي ان بنات كتير اتعاملت معي ودميتهم صالحة

الطلبات لازم تقولي ايش الستايل اللي نفسك فيه ( كووول - بنت هادية - ملكة - بنتوتة مثقفة ) الخ واسمي بستاردول هو :Raa_D

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

انا واثقه بيك ها تفضلي حسابي stardoll-sadeen
كلمه السر12345678
ابغى كووول

Unknown يقول...

ايه الكدب بعينه دا المفروض كل بنت تكون واثقة من نفسها وتعتمد على نفسها وتبقى احسن من ستاردول نفسها مفيش ايد امينة فى الزمن دا ليه يا كداب محبتي شكل البنت بعد المكياج يا شاطرة فين شكلها وعلمك انتى أوحش medoll بستاردول وشكرا

Unknown يقول...

آسفة على الكلمة بس اى بنت تصدق دى تبقى غبية وحمارة وبس قلت إلى عندى

Unknown يقول...

وايش عرفنا انك سوبر أو لا الأفعال بالفعل لا بالقول روحى احكى بمكان تانى

إرسال تعليق